Пошук по сайту


Вікторина «Дитинство геніїв»

Вікторина «Дитинство геніїв»

Вікторина «Дитинство геніїв»

Мета : розвивати навички активного слухання, творчі здібності учнів, поглиблювати інтерес до читання, пам’ять, уважність, активність, комунікативність та виховувати інтерес до предмета.

Питання 1. Народився в сімї майстра – слюсаря. Ще в ранньому дитинстві він залишився без матері . його батько . незважаючи на постійну зайнятість у майстерні , сам вивчав по книзі математику , фізику .І коли син пішов у гімназію постарався порушити у ньому інтерес до науки , знання якої викладав йому сам. У шістнадцять років він розпочав вивчати математику , фізику . філософію у Ерлангенському університеті .Через рік через фінансову скруту йому довелося перервати навчання . Він підшукує роботу і у швейцарському місті Ніда він стає вчителем математики .

Хто він ? Георг Симон Ом.

Питання 2. У дитини дуже рано виявилися математичні здібності. Співробітник ліонського ліцею , друг батька , вражений раннім розвитком хлопчика , допоміг йому зрозуміти основи вищої математики , і він захопився обчисленням нескінченно малих величин . Не кидаючи математики хлопчик із захопленням займався ботанікою , літературою та історією. Щоб було зручніше читати « розумні» книги , він самотужки вивчив латину і грецьку .

Незабаром юнак серйозно почав вивчати фізику. Але найголовніше полягало в тому , що він прагнув розібратися і глибоко зрозуміти прочитане. А читав він все підряд. Наприклад , вже в 14 років він прочитав всі 28 томів « Енциклопедії» Дідро і Д'Аламбера , у вісімнадцять років - « Небесну механіку » Лапласа . А ще у нього вистачало часу на « аналітичну » механіку Лагранжа , на писання віршів і навіть поем , на придумування міжнародної мови ...

Назвіть ім’я цього вченого (Андре Марі Ампер .)

Питання 3 Він був другим з п'яти дітей у сім'ї заможного власника пивоварного заводу. У дитинстві хлопчик був слабким і сором'язливим дитиною , у якого були проблеми з хребтом. Ці обставини , що обмежують його активність , стали причиною того , що він вважав за краще науку фізичної діяльності . Незважаючи на те, що пізніше проблема з хребтом вже не так турбувала його , це відбилося на всій його життя.

До п'ятнадцяти років він навчався вдома . Потім став працювати на пивоварному заводі, що належить його родині. Проте , він і його старший брат продовжували брати приватні уроки в Манчестері.

Коли його батько захворів , він і його брат почали займатися справами на пивоварному заводі , тому у юнака не було можливості відвідувати університет . Але , незважаючи на це , його заповітним бажанням було продовжувати вивчати науку , і тому він створив у себе вдома лабораторію , в якій і почав проводити свої експерименти кожен день до і після роботи. Юнак розглядав своє бажання вивчати науку як природний результат своєї християнської віри. Як він пізніше писав , «це очевидно , що пізнання законів природи означає не менше, ніж ознайомлення з Божим розумом , вираженим у цих законах ».

Хто цей вчений ? (Джеймс Прескотт Джоуль)

Питання 4 .Цей вчений мав від народження крихке здоров'я . Мати навчила його читати , а письма та арифметики його навчив тато. Хоча він почав було вчитися в середній школі Грінока , слабке його здоров'я, і ​​постійні нездужання поклали цьому край. Більшу частину року він був обмежений стінами своєї кімнати , де навчався самостійно. Друг його батька побачивши одного разу , що хлопчик малює на вогнищі крейдою якісь лінії і кути , запитав: « Навіщо Ви дозволяєте дитині витрачати даремно час ; чому б не послати його в школу ? » На це батько відповідав : «Не судіть його надто швидко ; перш розберіться , чим він зайнятий ». Виявилося , що він шукав рішення задачі Евкліда .

Будучи підлітком , він захоплювався астрономією , хімічними дослідами , навчився все робити своїми руками , за що отримав від оточуючих звання «майстра на всі руки».

Хто цей фізик і електротехнік ? (Джеймс Пеніс Уатт)

Питання 5. Його називали володарем блискавок і королем фізиків. А він все життя залишався скромним , читав лекції для дітей і вірив у великі таємниці Природи і Бога, шукач невидимих ​​перетворень .

 Він був тямущий , цей 13 -річний хлопчисько, син коваля і учень палітурника в лондонській книжковій крамниці француза -емігранта Рібо . Він справно виконував свою справу - переплітав книги. Але куди з великим задоволенням він їх читав ! Читав усе , що потрапляло під руку : про виверженнях вулканів і землетруси , про парову машину Уатта .

З книг він дізнався імена Ньютона , Галілея , Коперника , Леонардо да Вінчі. Але його особливу увагу привернули статті з електрики в « Британської енциклопедії» та три маленьких томи

« Хімічних бесід » пані Марсі. Почав ставити свої перші домашні досліди : треба ж було перевірити викладені в книгах факти.Десять років провів він в книжковій крамниці Рібо . Так, він був самоучка, , але начитаний , тямущий і спрямований в майбутнє .

Назвіть ім’я цього вченого (Майкл Фарадей)

Питання 6. Хлопчиком він був болючим , кволим . Однак у худого з вигляду малюка виявилася велика сила волі . Він встановив для себе прямо-таки залізний розпорядок і роками його неухильно витримував : вставав дуже рано , негайно ж брався за роботу і працював - з невеликими перервами - весь день. Це старанність , наполегливість і цілеспрямованість збереглися у нього на все життя.

Він відзначався великою допитливістю , жваво реагував на все, з чим стикався , прагнув все зрозуміти , пильно до всього придивлявся . Крім того , у нього було сильно розвинене почуття обов'язку , відповідальності . Навчався він блискуче , завжди йшов у числі перших. За словами одного з шкільних вчителів , «ніхто не міг перевершити його у швидкості і гостроті сприйняття». Він однаково легко засвоював як математичні , так і гуманітарні науки , мав чудову пам'ять .

Хто він ? (Генріх Герц)

Питання 7 . Фізик, творець хвильової теорії світла, в 2 роки - вільно читав, в 4 - на пам'ять безліч віршів англійських поетів і охоче їх декламував, в 8 років - виточував на токарному верстаті деталі для сконструйованих їм же фізичних приладів. До 14 років - знав грецьку, арабська, итальянський, французька мови, латинь і математичний аналіз. Був студентом трьох університетів.

Назвіть цього вченого . (Томас Юнг)

Питання 8. Коли йому було 12 років , хлопчик намагався розгадати « таємницю золотого блиску » в ключі біля Монтеверді ( як виявилося потім , блищали шматочки слюди ) і , впавши у воду , потонув ! Поблизу не виявилося нікого , хто б міг його витягнути. На щастя , один з селян зумів спустити воду , і дитину відкачали. « Народився вдруге » , - говорили про нього. 1768 , вразивши жителів Комо , встановлює перший в місті громовідвід , дзвіночки якого дзвеніли в грозову погоду. А одного разу Наполеон , побачивши в бібліотеці академії лавровий вінок із написом « Великому Вольтеру » , стер останні букви таким чином , що вийшло : «Великому … »

Ім’я вченого ( Алессандро Вольт)

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Вікторина форма інтелектуальної гри, де успіх приходить за рахунок...
Гра – вид діяльності, який імітує реальне життя, має чіткі правила І лімітований час для проведення

Урок-гра «вікторина»
Мета: закріпити знання учнями основних понять І законів з даної теми, сприяти кращому засвоєнню їх в ігровій формі; формувати вміння...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

f.lekciya.com.ua
Головна сторінка