Пошук по сайту


План роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів географії на 2015-2016 н р. Вступ

План роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів географії на 2015-2016 н р. Вступ

Сторінка1/2
  1   2



Погоджено

Заступник директора школи

з навчально-виховної роботи

___________ І.В.Тимчук

“__”___________ 2015 р.
Затверджую

Директор школи

_______________ В.М.Савчук

“___” __________ 2015 р.

План роботи міжшкільного методичного об’єднання вчителів географії

на 2015-2016 н.р.

ВСТУП

Діяльність міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії у 2014/2015 навчальному році була спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті, законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Уряду України, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення географії та економіки, виконання державних програм викладання предметів, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу.

У 2014/2015 навчальному році МШМО вчителів географії через мережу колективних, групових та індивідуальних форм роботи працювало над реалізацією проблемних питань:

  • впровадження компетентнісного підходу, спрямованого на здобуття якісної освіти в умовах Горохівського освітнього округу;

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу за рахунок його інтенсифікації та індивідуалізації та використання інноваційних технологій.

Основними напрямами діяльності МШМО були:

  • формування географічних компетентностей школярів в умовах навчання;

  • вибір і структурування навчально-виховного матеріалу в процесі викладання географії на засадах інтеграції та гуманізації;

  • розвиток педагогічної ініціативи, підвищення інноваційної культури вчителів географії;

  • виявлення та розвиток обдарованих учнів через залучення їх до науково-дослідницької діяльності.

Реалізацію напрямів діяльності здійснюють 6 учителів, які мають вищу педагогічну освіту, високий рівень кваліфікації та працюють за фахом. 3 педагогів мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», серед них 1 учитель має педагогічне звання «вчитель-методист»; 3 − «спеціаліст І категорії».

Тематика секційних засідань та методичних заходів коригувалася відповідно до діагностики педагогічних працівників. Ефективними були Педагогічна студія «Хто він – справжній учитель?» на базі ЗОШ І-ІІІ ст. імені І.Я.Франка № 1 м. Горохова та Вернісаж педагогічних ідей «Як зробити урок ефективним?» на базі ЗОШ І-ІІ ст. с. Сільце. Учителі-предметники були активними учасниками районних та обласних методичних заходів (конференції, майстер-класи, консультуваннях та ін.).

З метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, розвитку творчої ініціативи педагогів, підвищення престижу й авторитету педагогічної праці, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу та посилення відповідальності за результати навчання і виховання дітей та молоді в 2014/2015 навчальному році проведено атестацію Киричук О.Р. Протягом атестаційного періоду здійснювалась комплексна оцінка рівня кваліфікації і професійної майстерності педагогічних працівників та результатів їх діяльності. У цілому атестаційний процес сприяв підвищенню рівня професійної майстерності вчителів, поширенню, пропаганді та впровадженню перспективного досвіду, зростанню фахового рівня педагогів. За результатами атестації підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та присвоєно звання «вчитель-методист».

Протягом 2014/2015 навчального року учителі-предметники стали авторами навчально-методичних рекомендацій, які були представлені на виставці дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Горохівщини».

Члени МШМО вчителів географії розмістили свої публікації протягом 2014/2015 навчального року у виданні обласного рівня.

Достатньо результативною є робота міжшкільного методичного об`єднання вчителів із інтелектуально обдарованими дітьми, зокрема підготовка їх до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базової дисципліни і конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт Малої академії наук. Переможцями ІІ етапу олімпіад з географії стали учні ЗОШ І-ІІІ ст. імені І.Я.Франка № 1 м. Горохова Савчук Карина (8 клас, 2-е місце), Конопацька Олександра (9 клас, 2 місце), Семенець Денис (10 клас, 2-е місце), Воронецька Наталія (11 клас, 1 місце). Воронецька Наталія стала призером (3-є місце) ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії.

У обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН була представлена робота переможців у відділенні «Науки про Землю» Конопацької Олександри.

Протягом 2014/2015 навчального року педагоги спонукали учнів до участі у різноманітних творчих та інтелектуальних конкурсах. Серед них Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус», Всеукраїнський природознавчий інтерактивний конкурс «Колосок» та інші.

Проте, протягом 2014/2015 навчального року були певні недоліки у роботі МШМО: недостатній рівень якісних показників участі учнів у предметних олімпіадах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України на регіональному та всеукраїнському рівнях, низька співпраця із науковцями. Тому серйозну увагу варто приділити питанню підготовки учнів-переможців загальноосвітніх навчальних закладів до участі у ІІІ та ІV етапах ВУО з географії, економіки, участі у ІІ та ІІІ етапах конкурсу-захисту робіт системи МАНУ у новому навчальному році.

З метою підвищення якості діяльності міжшкільного методичного об`єднання вчителів географії спланувати роботу з учителями на 2015/2016 навчальний рік із урахуванням позитивного досвіду, рекомендацій теорії і практики сучасної педагогічної науки.

Діяльність МШМО спрямовується на виконання таких завдань:

  • створення умов для професійного розвитку вчителів географії;

  • підвищення ефективності проведення всіх видів навчально-виховних занять через використання сучасних педагогічних технологій;

  • інформування про новинки в навчально-методичному забезпеченні і викладанні географії;

  • опрацювання з вчителями географії нового Державного стандарту базової і повної загальної освіти й нової навчальної програми з географії;

  • проведення тренінгів для учителів, які з вересня 2015 року будуть викладати географію у 6-му та 7-му класах;

  • організація та проведення І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки

  • створення умов для участі учнівської молоді в обласних і всеукраїнських конкурсах;

  • проведення моніторингу запитів та потреб вчителів географії;

  • співпраця з ВІППО ;

  • вивчення і поширення педагогічного досвіду на рівні району;

  • залучення педагогів до висвітлення досвіду роботи в педагогічній пресі;

  • здійснення науково-методичне та психологічне забезпечення роботи з обдарованими дітьми, залучення їх до олімпіад, конкурсів різного рівня;

  • апробація нових підручників з географії у 8-му класі.


Список членів

міжшкільного методичного об’єднання


з/п

Прізвище, ім’я та по батькові

Фах за дипломом

Предмет, який викладає

Стаж

Категорія / Звання

Назва навчального закладу, де працює



Киричук

Ольга

Романівна

викладач географії, економ-географ

географія, економіка

41 р.

Вища категорія /

Старший вчитель

Горохівська

ЗОШ І-ІІІ ст. №1



Лись

Галина

Дмитрівна

вчитель географії

географія, основи здоров’я

37 р.

Вища категорія

Журавниківська

ЗОШ І-ІІ ст.



Майко

Олексій

Володимирович

вчитель географії

географія, біологія,

природознавство

35 р.

І категорія

Охлопівська

ЗОШ І-ІІ ст.



Довмат

Ігор

Іванович

вчитель географії та біології

географія, біологія,

природознавство,

основи здоров’я

28 р.

Вища категорія

Сілецька

ЗОШ І-ІІ ст.



Роїк

Ольга Ярославівна

вчитель географії

географія, народознавство,

основи здоров’я

23 р.

І категорія

Сілецька

ЗОШ І-ІІ ст.



Шило

Сергій

Миколайович

вчитель географії

географія, природознавство,

трудове навчання

16 р.

І категорія

Холонівська

ЗОШ І-ІІ ст.


Проблемні питання,

над розв’язанням яких поглиблено працюють

члени міжшкільного методичного об’єднання


з/п

Прізвище, ім’я та по батькові

Проблема, над якою працює вчитель



Довмат

Ігор

Іванович

Інтеграція знань про природу – один зі шляхів формування життєво важливих компетентностей учнів



Киричук

Ольга

Романівна

Застосування дидактичної інтеграції для розвитку життєвої компетентності учнів на уроках географії



Лись

Галина

Дмитрівна

Формування навчально-пізнавальної компетентності на уроках географії



Майко

Олексій

Володимирович

Активізація пізнавальної діяльності школярів методом постановки проблемних питань



Роїк

Ольга Ярославівна

Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу на уроках географії



Шило

Сергій

Миколайович

Використання краєзнавчого принципу у формуванні основних компетентностей учнів






І. Тематика засідань

міжшкільного методичного об’єднання



І засідання

(організаційно-інструктивне)


  1. Про виконання плану роботи МШМО за минулий рік та обговорення плану роботи на поточний навчальний рік.

  2. Готовність вчителя до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.

  3. Обговорення Концепції національно-патріотичного виховання в загальноосвітніх школах.

  4. Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році.

  5. Особливості викладання курсу «Географія» в 7 класі за новою програмою. Огляд географа. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.

  6. Орієнтовне тематичне планування до курсу «Географія», 7 клас. Поради керівника МШМО.

  7. Про відзначення пам'ятних дат та ювілеїв у 2015 році.

  8. Готовність географічного кабінету до роботи в новому навчальному році.

  9. Ознайомлення з адресами передового педагогічного досвіду.

  10. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з географії у 2015 році.

  11. Розподіл доручень між членами МШМО, завдання членам МШМО.

Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 імені І.Я. Франка, м. Горохів.

Дата: 26.08.2015 р.

ІІ засідання

Практичний семінар

Основні групи інноваційних педагогічних технологій

та їх використання на уроках географії
Теоретичний блок:

  1. Роль і значення основних груп інноваційних педагогічних технологій у викладанні географії в школі.

Інформаційно-аналітичний блок:

  1. Суть інтерактивних вправ та алгоритм їх виконання.

Практичний блок:

  1. Моделювання інтерактивних вправ.

  2. З досвіду роботи використання інтерактивних технологій на уроках географії (майстер-клас).

Різне:

  1. Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про курсову перепідготовку.

  2. Навчально-методичне забезпечення та його ефективне використання в навчально-виховному процесі.

  3. Результативність позакласної роботи з предмету. Підготовка учнів до І та ІІ етапів олімпіади з географії.

  4. Підготовка до предметного тижня.

  5. Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури.


Науково-дослідна лабораторія якості навчання та обдарованої дитини:

  1. Розробити зразки завдань на І (міжшкільний) етап олімпіади з географії.

  2. Розробити приклади завдань підсумкових контрольних робіт з географії для 6-10 класів на І семестр.



Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 імені І.Я. Франка, м. Горохів.

Дата: жовтень 2015 р.

ІІІ засідання

Круглий стіл

Самоосвіта − шлях до підвищення педагогічної майстерності вчителя
Теоретичний блок:

  1. Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності.

Інформаційно-аналітичний блок:

  1. Підручник – надійний путівник у світі знань.

Практичний блок:

  1. «Ярмарок педагогічних ідей». Творчий портрет учителя, який атестується. Поширення педагогічного досвіду роботи вчителя географії ЗОШ І-ІІ ст. с.Сільце Довмата І.І. по темі «Використання ментальних карт на уроках географії» (майстер-клас).

Науково-дослідна лабораторія якості навчання та обдарованої дитини:

  1. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз семестрових контрольних робіт, обговорення рекомендацій щодо поліпшення якості освіти.

  2. Підсумки участі учнів у І та ІІ етапах олімпіади.

  3. Аналіз роботи секції «Науки про Землю» шкільного наукового товариства. Підготовка учнів до інтелектуальних конкурсів і змагань.

  4. Поради з організації роботи в МАН.



Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІ ст., с. Сільце.

Дата: січень 2016 р.

ІV засідання

Засідання клубу професійного спілкування

Педагогіка успіху. Краєзнавчий аспект
Теоретичний блок:

  1. Краєзнавство – складова навчально-виховного процесу.

  2. Історія краєзнавчого руху в Україні та на Волині (в тезах).

  3. Сутність, функції, форми, методи та джерела краєзнавства.

Інформаційно-аналітичний блок:

  1. Краєзнавчий принцип, як один із методів вивчення географії у 6-10 класах.

  2. Краєзнавчий принцип – основа туристсько-краєзнавчої роботи.

  3. Обмін досвідом вчителів-географів округу.

Практичний блок:

  1. Презентація науково-дослідницької роботи з географічного краєзнавства.

Різне:

  1. Актуальний інструктаж. Про підготовку до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

  2. Палітра педагогічного досвіду. Затвердження відгуків про роботу вчителів, які атестуються.

  3. Підготовка матеріалів до тижня науки.

  4. Аналіз активності і результативності участі членів МШМО і їх вихованців у районних і обласних заходах


Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІ ст., с. Журавники.

Дата: березень 2016 р.

V засідання

Школа професійного вдосконалення

Формування еталонної моделі компетентного вчителя
Теоретичний блок:

  1. Який ви вчитель? Еталон учителя за В. О. Сухомлинським.

  2. Основні типи вчителів. Образна класифікація вчителів (за І. Бачківим) (презентація).

Практичний блок:

  1. Портрет ідеального вчителя (створення та захист групових проектів).

Різне:

  1. Освітній орієнтир – програма з предмета (аналіз виконання навчальних програм). Моніторинговий аналіз річних контрольних робіт.

  2. Студія «Педагогічні відкриття». Звіти вчителів про самоосвітню діяльність.

  3. Підсумки роботи міжшкільного методичного об’єднання за рік.

  4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи МШМО на наступний навчальний рік.



Місце проведення: загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1 імені І.Я. Франка,

м. Горохів.

Дата: травень 2016 р.

ІІ. Підвищення педагогічної майстерності вчителів

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний за проведення



Підвести підсумки методичної роботи за 2014-2015 н. р. та ознайомити вчителів географії та природознавства із завданнями і напрямками роботи в новому навчальному році

вересень

Голова МШМО



Ознайомитися з новинами методичної, педагогічної, психологічної, довідкової літератури

протягом року

Члени МШМО



Опрацювати нормативно-правову базу щодо викладання і вивчення географії у 7 класі в 2015- 2016 н. р.

вересень-листопад

Голова,

члени МШМО



Визначити згідно діагностичної карти проблеми, над якими працюватимуть вчителі протягом навчального року

серпень

Члени МШМО



Вивчати та впроваджувати передовий педагогічний досвід

протягом року

Члени МШМО



Брати участь в методичних заходах районного рівня

протягом року

Члени МШМО



Взяти участь у засіданнях районного методичного об'єднання вчителів географії згідно плану

серпень, січень, травень

Члени МШМО



Взяти участь у районних семінарах керівників окружних методичних об'єднань вчителів географії згідно плану

вересень

лютий

Голова МШМО



Взяти участь у районних семінарах вчителів географії та природознавства згідно плану

протягом року

Члени МШМО



Проводити консультації з проблем навчально-виховного процесу

протягом року

Голова МШМО



Пройти курсову перепідготовку вчителям-членам МШМО згідно графіку. Спрямувати післякурсову роботу вчителів на ефективне застосування набутих знань на курсах у практичній діяльності.

протягом року

Члени МШМО



Проводити творчі звіти (портрети) вчителів, які атестуються.

квітень

Члени МШМО



Забезпечити проведення моніторингу знань учнів 7 класу за підсумками вивчення географії за новою програмою

травень

Голова,

члени МШМО

ІІІ. Вивчення стану викладання та рівня знань учнів


з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний за проведення



Проаналізувати стан викладання географії, економіки та природознавства в школах округу за 2014-2015 н.р.

вересень

Голова МШМО



Проаналізувати результати учасників ЗНО з географії

вересень

Члени МШМО



Проаналізувати результати районних олімпіад з географії, економіки та природознавства

січень

Члени МШМО



Проаналізувати результати моніторингу навчальних досягнень учнів 7 класу з географії щодо рівня сформованості картографічної компетентності

травень

Голова, члени МШМО



Провести діагностування членів МШМО з актуальних питань викладання географії

жовтень

Члени МШМО



Проаналізувати участь і результативність участі у конкурсі «Вчитель року» в номінації «Географія»

лютий

Члени МШМО



Проаналізувати стан впровадження інноваційних технологій навчання і перспективного педагогічного досвіду в роботу педагогів округу

квітень

Члени МШМО



Провести моніторинг сформованості навчальних компетенцій учнів 7 класу за підсумками вивчення географії за новою програмою. Результати обговорити на засіданні МШМО

травень

Голова, члени МШМО



Проаналізувати роботу членів МШМО з обдарованими дітьми, розробити рекомендації

травень

Голова, члени МШМО



Зробити аналіз підсумкових контрольних робіт за текстами дирекції школи

травень

Голова, члени МШМО
  1   2

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

План роботи міжшкільного методичного об’єднання учителів математики, інформатики та фізики
...

План предметного тижня методичного об’єднання вчителів
Відкриття «Зимового»тижня методичного об’єднання вчителів фізико-математичних дисциплін «Епсілон»

Аналіз роботи міського методичного об’єднання вчителів фізики у 2015/2016 н р
«Формування ключових компетентностей учнів на основі особистісно зорієнтованого навчання й упровадження інтерактивних технологій...

План роботи методичного об’єднання викладачів природничо-математичних...
«Система роботи педагогічних працівників з удосконалення якості підготовки кваліфікованих робітників»

Звіт про роботу методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу
Основне завдання у вчителів нашого методичного об’єднання – максимальне подолання дефектів розвитку учнів, підготовка їх до посильної...

План роботи районного методичного об’єднання вчителів хімії на 2011-2012 навчальний рік
«Використання можливостей креативної освіти для розвитку творчого потенціалу учнів»

План роботи
Розділ І. Аналіз результатів діяльності методичного кабінету у 2015/2016 нав навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний...

План проведення серпневої наради районного методичного об’єднання...
Тема: Формування успішного освітнього середовища сільської школи шляхом впровадження інтерактивних технологій у 2014/2015 навчальному...

Методичні рекомендації щодо вивчення географії у 2015-2016 навчальному році
У 2015-2016 навчальному році учні основної І старшої школи вивчатимуть такі курси географії

План роботи методичного об’єднання вчителів фізико-математичних дисциплін...
Наказу мону від 30. 08. 2011 р. №996 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів», Інструктивно-методичних...



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

f.lekciya.com.ua
Головна сторінка