Пошук по сайту


Література Вступ

Література Вступ

Сторінка1/4
  1   2   3   4


Управління освіти виконавчого комітету Шепетівського міської ради
Методичний кабінет

Збірка

сценаріїв

«Веселий новий рік»


Виконала

Захарчук Ірина Геннадіївна,

педагог-організатор,

спеціаліст ІІ категорії

Шепетівка

2012

Укладач:

Захарчук Ірина Геннадіївна, педагог-організатор навчально-виховного об’єднання№2


Схвалено методичною радою навчально-виховного об’єднання №2

Технічний редактор:

Захарчук Ірина Геннадіївна, педагог-організатор навчально-виховного об’єднання№2

Парфенюк Тетяна Григорівна, вчитель української та зарубіжної літератури навчально-виховного обєднання№2

Дана збірка сценаріїв пропонується на допомогу педагогу-організатору, вчителям, класним керівникам та учням, для взаємодопомоги в навчально - виховному процесі.

Зміст


  1. Вступ

  2. Новорічне свято «В гостину до казки»

  3. Новорічне свято «Чародійниця Зима»

  4. Новорічне свято «З Новим роком друзів»

  5. Література



Вступ

Дорога біла стелиться,

І краю їй нема.

Сніжок мете. Метелиця

Прийшла до нас зима.

Проблема творчого розвитку особистості в сучасному світі стоїть гостро. Для сучасної стратегії розвитку національної школи характерним є зростання уваги до особистості школяра, максимального розкриття його обдарування, інтелектуального розвитку, що забезпечує пріоритетність розвитку творчих рис.

За останні роки інтерес до проблеми творчості значно зріс, а в умовах закладів нового типу він є особливо актуальним.

«Розвиток творчих здібностей учнів в позаурочний час», дало мені змогу побачити наскільки талановиті мої учні, зрозуміти, наскільки велике їхнє бажання розвивати свої здібності, наскільки безмежні їхні можливості. Тому метою своєї роботи бачу: шляхом організації різноманітних позаурочних свят, вплинути на розвиток кожної дитини з урахуванням її інтересів, мотивів, системи цінностей; стимулювати розвиток здібностей кожної особистості.

Збірник сценаріїв«Веселий новий рік» пропонує низку шкільних сценаріїв, присвячених урочистостям, які відзначаються взимку. Видання має на меті допомогти освітянам організувати і провести цікавий і змістовний святковий захід.


Новорічне свято

«В гостину до казки»

1-4класи

Дійові особи:

  1. Ведуча;

  2. Бом;

  3. Бім;

  4. Ялинка;

  5. 1-а Сніжинка;

  6. 2-а Сніжинка;

  7. 3-а Сніжинка;

  8. Попелюшка;

  9. Кнопочка;

  10. Пізнайко;

  11. Червона Шапочка;

  12. Зима;

  13. Фея;

  14. Старий рік;

  15. Новий рік;

  16. Снігурка;

  17. Д.М.

Ведуча: Добрий день, друзі,

З Новим роком, з новим щастям

Я вітаю знову вас.

Свято любе, свято красне.

Нам вже починати час.

Знову свято всіх нас в зал скликає,

Усмішки дітей, як мак, горять!

Що ж сьогодні тут на святі нас чекає,

Хочу вас я, друзі, запитать?

Бом: Так, у нас сьогодні-свято!

Буде музика і сміх!

Радо будемо вітати

Іменників своїх!

Бім: Хто святкує іменини?

Хто родивсь у зимні дні?

Іменниця одна –

Це красуня лісова.

Ведуча: Зелену сукню має,

Ніколи не знімає,

Один єдиний раз на рік

Зірками прикрашає.

Ну й весела ця годинка?

Відгадали? Це - …..

Усі: Ялинка!

А щоб наші маленькі друзі не сумували, запросимо їх до новорічної ялинки на святковий хоровод.

І (Хоровод)

Ялинка:

Я – ялиночка зелена,

Я – красуня лісова,

Граю срібними зірками,

Чарівними ліхтарями.

Гірлянди, буси одягаю –

На новорічне свято всіх гукаю.

1-а Сніжинка

В нас красуня лісова -

Золотиста, шаноблива,

Навіть здатна на слова.

2-а Сніжинка

Шелестить шумить гілками,

Відчува щасливу мить,

Що давно пора із нами

Хороводи їй водить!

3-а Сніжинка

Нумо, друзі, станьмо в коло,

Потанцюєм, поспіваєм,

Адже вперше, як ніколи,

Разом Новий рік стрічаєм!

ІІ (хоровод)

1-а Сніжинка

Ялиночко, ялинко!

Ось вона яка!

Пухнаста і красива!

Велика і струнка!

2-а Сніжинка

Ялинка наша пишна,

Зелена, запашна!

Прийшла ти в зал затишний,

Гарненька, як весна.

3-а Сніжинка

Щоб ялинка засіяла,

Щоб їй весело тут стало,

Скажем дружно…

Усі: Раз, два, три! Ялинко, гори!

Ялинка:

Ці гості рідко разом зустрічаються. Можливо, хтось із вас одне одного і не знають?

Тож, давайте познайомимось.

Попелюшка:

Доброго дня, а ось я –

Попелюшка чарівна,

Молода, струнка, красива,

І сувора, і примхлива.

З Новим роком всіх вітаю,

Зичу свят веселих вам,

Щастя й радості бажаю

Іменинниці й гостям!

Рік Новий іде у школу –

Заспіваєм пісню нову,

Круг ялинки ми підем – Нову пісню заведем

ІІІ (Хоровод)

До зал заходить Кнопочка і Незнайко

Кнопочка:

Я – маленька Кнопочка,

Зі святом вас вітаю!

Вам бажаю цілий рік

Радості без краю!

Зранку я причепурилась:

Новий рік стрічати, -

Весело сьогодні буде

З вами тут на святі.

Незнайко:

Аж ось де я тебе знайшов!

Не бійся ти мене.

З тобою хочу помиритись,

Ялинку привітати.

Кнопочка:

Всі чекають рік Новий,

А я жалію рік старий.

Він вже до нас не повернеться,

Бо він старим, старим зветься.

Незнайко:

Та й я до нього звик,

За рік з ним подружився

Тому, що у басейні я плавати навчився.

Кнопочка:

Але сумувати ми не будемо, краще перевіримо, як ти, Незнайко, навчився за рік рахувати.

Незнайко: Знову рахувати!

Ця дівчинка стає нестерпною! А я ще її кохаю. Поеми, вірші для неї складаю.

Кнопочка: Незнайко! Припустимо, Дід Мороз подарував тобі три апельсина.

Незнайко: А я ще з ним не зустрівся!

Кнопочка: А ти уяви, що зустрівся, і Дід Мороз подарував тобі три апельсини. А один апельсин ти віддав мені.

Скільки апельсинів у тебе залишилось?

Незнайко: Що означає – скільки залишилось? Що на них дивитись буду, чи що? Я їх відразу всі з’їм.

Кнопочка: Усе зрозуміло, - ти, Незнайко, некмітливий, рахувати зовсім не навчився. Діти підкажіть, скільки залишиться апельсинів.

Незнайко:

Не хвилюйтесь, гості!

Мами, заспокойтесь!

Сьогодні – Новорічна ніч,

Я на ялинці – просто гість.

Я обіцяю, що наступний рік,

Я буду вчитися рахувати,

А сьогодні для ялинки

Ми будемо співати й танцювати.

Дітки давайте візьмемось за ручки і поведемо хоровод

ІV (Хоровод)

(Під музику з’являється Зима і Сніжинки)

1-а Сніжинка

У санчатах з бубонцями

Прибула до нас сама

Чародійниця – зима.

2-а Сніжинка

Рукавом махнула правим –

Вбрала гай сніжком яскравим.

Лівим стиха повела –

Поле в біле зодягла.

3-а Сніжинка

Хати, котру не візьми, -

Мов казкові тереми,

А на кленах, на березах

Білий цвіт серед зими.

Зима:

Не дивуйтесь, друзі,

Див на світі нема.

Чудеса лиш приносить нам казка,

А в особі моїй вас вітає Зима, -

Зустрічайте, якщо ваша ласка!

Зима:

Імениннице Ялинко! А чому ж я не бачу на святі мою доньку Снігуроньку і Діда Мороза? Невже їх не запросили?

Ялинка: Що ти, Зимонько, я сама хвилююсь! Адже Дід Мороз повинен привезти всім нам подарунки.

Ведуча: Скільки в нас гостей! Не вистачає лише кого?

Але це не біда. Ми їх зараз покличемо. Нумо всі разом, дружно: «Діду Морозе і Снігуронько!»

(З’являються Дід Мороз і Снігуронька)

Снігуронька:

Матусю – Зимонько, я тут!

Я – володарка Сніжинок,

Королева снігова!

Пісня в лісі моя лине,

Все від пісні ожива.

Я – Снігуронька білолиця,

Від сніжинок сніг іскриться

І добрішає Зима.

Зима:

Здраствуй, моя Снігуронька!

Снігуронька: Здраствуй, матінко Зима! Здраствуйте друзі!

Зима: А чому ти без Діда Мороза?

Снігуронька: Мені здається, що він заблукав. Я дуже сумую, але сподіваюсь, що добра фея Казок допоможе нам

Яке ж свято без Діда Мороза?

Фея:

Ось тепер настав мій час! Скоро Новий рік настане,

Ми зустрінемо його славно!

Хай у новорічне свято

Буде радості багато!

Знаю ваше я бажання! Зробимо диво я звичайно,

Диво справжнє і всерйоз:

Хай прийде наш Дід Мороз!

Дід Мороз:

Добрий день, мої хороші!

Добрий день усім, усім!

Я казковий сивий дід,

Мене знає цілий світ!

Я з дарунками мандрую,

Щастя й радості всім дарую

Новий рік – чудове свято,

Побажань завжди багато.

Щиро зичу усім вам,

Щоб росли ви і міцніли,

Щоб за все, що ви робили,

Було радісно батькам!

Ведуча: Ну, раз так

Давайте, дітки, дружно

Затанцюємо танець «Страшак»

Ведуча: Дід мороз і Снігуронько дітки 1,2,3,4-х класів для вас підготували номер художньої само діяльності.

Ялинка: Продовжуємо наше знайомство. Сьогодні на наше свято завітала гостя з улюбленої казоки. Вітайте її! Червона Шапочка.

Червона Шапочка:

Загадаймо сьогодні бажання,

Загадаймо на цілий рік!

Миру, щастя для кожного дому

Від душі побажаю усім,

Щоб жилось молодому й старому

Вільно, легко у році Новім!

Ведуча: Дорогі друзі! В народі кажуть:

найкраща пісня та, яка ще не співалась;

найкраще, місто те, яке ще не збудоване;

найкращий рік той, який ще не прожитий.

Дітки а зараз кожен учень розділиться по парах і затанцюємо «Вальс на носочках»

Ялинка:

Ми давно тебе чекали,

І пісні ми заспівали

Веселись тепер на святі –

Будемо ми в ігри грати.

Ведуча: Дітки ми проведемо гру – конкурс «Капелюх»

Ви стоєте в колі, коли звучить весела музика, передаєте по черзі капелюх з голови на голову. На кому зупинилась музика, той учень виходить на середину кола. І розповідає любий вірш, скоромовку, загадку Д.М. і Снігуроньки.

Ведуча: А зараз мої хороші ми з вами будемо танцювати танець «Маленьких каченят»

Дід Мороз:

Перш ніж йти мені в далекий білий світ,

За гарні ігри й пісні подякувати слід.

Ви багато веселились, розважались, Треба з вами вже прощатись!

Снігуронька:

Почекай, Дідусю!

А хто це сумний стоїть у куточку?

Це ж Старий рік!

Старий рік:

Познайомтесь з роком Новим!

Хай сьогодні в минуле уже відійду!

Хай доспівана пісня моя,

Задоволений я, бо рік минув не дарма,

Та прощатися з вами пора.

Ви згадаєте, друзі, мене ще не раз,

Мій прощальний привіт вам усім!

Передають естафету молодшому час –

Познайомтеся з роком Новим!

Новий рік:

Я поспішав до вас і з кожним кроком.

Вітаю вашу здружену сімю!

Мене давно назвали Новим роком!

Мені із вами йти в однім строю.

Я Новий рік – бурхливий рік потік,

Я Новий рік – снага нових пісень.

Прийдешній день – чудовий день!

Дід Мороз:

У цей щедрий, добрий час

Сяють зорі на землі.

Будь господарем хорошим!

А тобі тут допоможуть –

Мають руки роботящі

Наші славнії онуки

Хай щастить тобі в усьому

І великому, й малому!

Ведуча: Ось і закінчилось свято,

Та не варто сумувати:

Через рік обов’язково

Нас чекайте в гості знову.

Ну, а зараз, дітки

Нам прощатися пора

Снігуронька: Успіхів вам та любові!

Щоб завжди були здорові!

Д.М. Хай луна веселий сміх!

Усі разом: З новим роком вас усіх!

СЦЕНАРІЙ НОВОРІЧНОГО СВЯТА

«Чародійниця Зима»

5-6 класи

(Під звуки вальсу з’являється Зима)

Зима: Вітаю вас, вітаю всіх!

Мене усі чекають,

І хоч бояться морозів,

Все ж весело стрічають.

Ви чули казку, ніби я

Жорстока і злюча.

Та це неправда, скажу вам

Душа моя – співуча.

Співають в ній вітри, сніги,

Співають хуртовини.

Це колискова для землі,

Спочинок для людини.

Щоб ви повірили мені,

Вам подарую свято,

Щоб спогадів було у вас

Багато-пребагато.

Допоможіть мені мерщій,

Легесенькі сніжинки,

І танцем свято розпочніть,

Кружляйте, мов пушинки.

(танець сніжинки)

Зима: Щоб веселіше людям жить,

В житті цікавість мати,

Телевізійники навчились

В вікна заглядати.

Тож заглянемо і ми

В чудеса казкові,

Їх побачити цікаво,

Хоч вони й не нові.

(виходять Білосніжка і 2 Гноми)

1 - Гном: Чому ти така сумна, Білосніжко? Тобі з нами погано? Тобі в нас невесело?

Білосніжка: Скоро Новий рік, сімейне свято, а мені навіть додому до палацу навідатися не можна. Мачуха буде страшенно гніватись.

2 - Гном: Та не сумуй. Я тобі анекдот розкажу, або навіть кілька, а як обридне – послухаємо нову касету Брітні Спірз, або сходимо на дискотеку. Потанцюєш зі мною?

1 - Гном Ой, сюди хтось іде, та так легенько і непомітно, що аж стіни двигтять. Мерщій ховаймося!

(виходить Королева-чаклунка)

Королева-чаклунка: Білосніжка із палацу

Зникла враз і назавжди.

А ти, люстерко чарівне,

Мені правду розкажи.

Я на світі всіх чарівніша,

Я на світі всіх миліша.

І такої королеви

В цілім світі не знайдеш.

(дзеркало за сценою відповідає)

Ти чарівна, в чому річ,

Ти красива й білолиця,

Але в лісі дрімучому,

У будинку співучому

Разом з гномами – вона,

Та,що в світі наймиліша –

Білосніжка білолиця.
  1   2   3   4

поділитися в соціальних мережах



Схожі:

Література вступ
Формування екологічної компетентності учнів як складова частина навчальної діяльності

Література Вступ
В теорії чисел, математичному аналізі, теорії ймовірності та в обчислювальній математиці широко використовують ланцюгові дроби

З української літератури І курс (січень червень 2015 р.) Рекомендована література Основна
Українська література: Підручник для 10 кл середньої школи / В. М. Борщевський К.: Освіта, 1992. 317 с

План Вступ Схема І пристрій оптичних телескопів Висновок Література
Луна довкола Землі. Все це будило думку, примушувало замислюватися про складність Всесвіту, її матеріальність, про безліч жилих світів....

Робоча програма дисципліни «Загальна педагогіка»
Музичне мистецтво, 020205 Образотворче мистецтво, 020207 Дизайн, 020302 Історія, 020303 Філологія. Українська мова та література,...

Література
Формування предметної (інформаційної) компетентності на уроках фізики у учнів базової школи

Література рідного краю
Особистісно-орієнтований підхід у системі превентивної педагогіки та правової освіти підлітків

Зарубіжна література. 2-4 класи
Перелік програм спецкурсів та факультативів, рекомендованих до використання у навчально-виховному процесі

4. Література. Концептуальний аспект
Механізми впровадження моделі у практику роботи школи. Напрями модернізації освітнього процесу та їх обґрунтування

Література: Гончаренко С. У. Фізика. 10-11 кл. – К.: Освіта, 1996
Тема: Електромагнітні хвилі в природі І техніці. Принцип дії радіотелефонного зв’язку. Стільниковий зв'язок



База даних захищена авторським правом © 2017
звернутися до адміністрації

f.lekciya.com.ua
Головна сторінка